Erasmus+ 2023: Šanov ve Španělsku – 3. den

V rámci prvního projektu Erasmus+ aktuálně realizujeme skupinovou mobilitu žáků.

Zážitky ze dne 17.4. popsala žákyně 9. ročníku Eliška Halabrínová:

Když jsem se ráno probudila, chvíli mi trvalo, než jsem se pořádně probudila a připravila se na snídani, která byla skvělá (stejně jako předchozí dny). Po snídani jsme měli chvíli volno, ve kterém jsme si s ostatními holkami z pokoje a z pokoje nad námi použily henu, abychom vylepšily naše včerejší výtvory a něco jsme i přidaly. V deset hodin ráno jsme měli sraz před hostelem, ve kterém jsme ubytovaní, a šli jsme zjistit, kde je vlakové nádraží. Zítra totiž pojedeme do Madridu, tak abychom se v Alcala lépe orientovali. Na nádraží nás vedla Sára – byla zvolená vrchním navigátorem skupiny. Další zastávkou dnešní prohlídky městem byla škola, do které budeme příští týden chodit s našimi španělskými kamarády. Škola byla velká a kolem bylo hodně žáků, kteří měli nejspíš přestávku. Překvapilo mě, že přestávky tráví venku. Nejlepší bylo, když jsme potkali holky, se kterými budeme bydlem, i když jsem nepoznala Zoey – holku, u které budu bydlet. Pak jsme vyrazili zpět směr ubytování, paní učitelky nám objednaly oběd, který byl moc fajn. Po obědě byla další zastávka prohlídka kostela, kam jsme ale nemohli jít, protože jsme zjistili, že v pondělí jsou zde památky i většina restaurací zavřená. Prošli jsme alespoň venkovní areál univerzity.

Následoval hodinový odpočinek, takže jsem volala rodině a řekla jim, jak se mám.

Pokyny k odpolední aktivitě zněly: vezměte si pohodlnou obuv. Nejdřív nám bylo řečeno, že jdeme do divadla, potom do háčkovacího kroužku, ale nakonec jsme jeli autobusem do nákupního centra v Alcala. Měli jsme tu dost času vše projít. Vrátili jsme se na ubytování a šli na večeři. Ta byla velice zajímavá. Nikdo z nás nezjistil, jak se místní specialita jmenovala 😀